Uppdatering

Hejsan!
som ni ser har jag bytt header och bakgrund. jag blev faktiskt ganska nöjd! :) sitter här på mitt rum och ska snart åka till kyrkan för jag ska ju konfirmera mig till sommaren. det är ett orienteringskonfa-läger som pågår under fyra veckor och innan lägret ska man ha gått i kyrkan tolv gånger och jag har två gånger kvar. vi har än så länge haft tre träffar men jag har bara varit med på två efersom jag kände mig lite dålig i dag. Och såklart är det ju några snygga killar med på lägret! :S hihi... ååå vad jag längtar!!!!!! men nu ska jag fixa och trixa lite med designen så tjingeling så länge!! och föresten så har jag tagit lite bilder som kommer komma upp snart! här har jag slängt med en bild på en lustig stubbe som jag såg en gång när jag var ute och gick....


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0