Heelg!!!

Hejsan!

äntligen helg. Skönt tycker jag. Jag har funderat lite på att skapa en ny kategori där jag visar lite saker som jag har gjort i papper, eller vad tycker ni? kanske inte... men ni får gärna säga vad ni tycker så får jag bestämma mig sen ;) Just nu kollar jag lite saker på datorn, lyssnar på musik och har precis gjort lite origami. Visst skulle livet vara trist utan musik? Här är lite låttips, jag vet att någon kanske är lite gammal men dom e bra ;) här är dom (klicka på bilden för att lyssna!):
- När jag går ner (kan tolkas på olika sätt, men den handlar inte om det man först kanske tror!)

- Tröjan du hatar


 - When i held ya


 - Soldiers


- Starships

- Safe and sound

Det var några låttips! Hoppas ni gillar dom! men nu hinner jag inte blogga mer
Hejdå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0